Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε κλασικά κρουστά στο Ωδείο Αθηνών, στη τάξη του Ν. Κορατζίνου, όπου αποφοίτησε με ΑΡΙΣΤΑ παμψηφεί το 1987. Το 1983 ξεκίνησε τη συνεργασία του με τις ορχήστρες Αθηνών (Κ.Ο.Α. – Ε.Λ.Σ. – Ε.Ρ.Τ.).
Έχει συνεργαστεί με έντεχνα μουσικά σύνολα, αλλά και με πολλούς Έλληνες καλλιτέχνες, όπως τον Θ. Αντωνίου, Μ. Χατζιδάκη, Μ. Θεοδωράκη, Π. Κούκο, Βαγγέλη Παπαθανασίου, για τον οποίο, ετοίμασε – έχοντας την καλλιτεχνική ευθύνη των κρουστών – συναυλία, που έγινε στο ΗΡΩΔΕΙΟ, όπως και την τελετή έναρξης ΑΘΗΝΑ ’97 στο ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ.
Διδάσκει ως καθηγητής κρουστών οργάνων και είναι μόνιμος μουσικός στην ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Από το 2000 συμμετέχει ως καθηγητής κρουστών σε σεμινάρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το 2005 συμμετείχε ως καθηγητής στο διεθνές φεστιβάλ κρουστών p e r K u m a n i a στο Παρίσι, όπως και το 2011 στην Ελλάδα στο ενακτήριο διεθνές φεστιβάλ κρουστών, σε c l i n i c με θέμα: Πολυρυθμία – Ανεξαρτητοποίηση – Ανάλυση πολύπλοκων ρυθμικών σχημάτων.
Παρακολούθησε την ανάλυση των έργων του Ι. Ξενάκη από τον ίδιον τον Ξενάκη, και από τον Sylvio Gualda. Επίσης παρακολούθησε master class – seminars – clinics με τους:
α) για τα μικρά όργανα της ορχήστρας: M. Quinn, P. Kates, T. Adams, R. Holly, K. Aleo, Αstrauskas, S. Fougeroux, P. Cimmino, Jb Leclere.
β) για ταμπούρο με τους: T. Adams, N. Petrella, J. Kilpatrick, P. Sadlo, P. Vulperhorst.
γ) για τύμπανα με τους: T. Adams, F. Macarez, J. Haas, S. Marrs, P. Sadlo, B. Cambreling, Lesnik, J. Beck, M. Smit, A. Laurente, T. Greenleaves, S. Gualda.
δ) για βιμπράφωνο με τους: G. Burton, E. Sejourne, P. Sadlo, R. Wiener, N. Rosauro.
ε) για μαρίμπα με τους: E. Sejourne, P. Sadlo, N.J. Zivkovic, See-e Wu, Tsuey-ying Tai.
στ) για drum set με τους: Β. Cobham, L. White, S. Smith, D. Weckl.
Έχει γράψει εκπαιδευτικά βιβλία για κρουστά:
– Μ έ θ ο δ ο ς γ ι α Ταμπούρο Ι ( Method for snare drum I ) (to Stavros K. Vorissis )
– Μ έ θ ο δ ο ς γ ι α Ταμπούρο ΙΙ ( Method for snare drum II ) (to Stavros K. Vorissis )
– Μ έ θ ο δ ο ς γ ι α Ταμπούρο ΙΙΙ ( Method for snare drum III ) (to Stavros K. Vorissis )
– 20 A d v a n c e d E d u t e s & 5 Advanced pieces for snare drum w/special effects.
– Technique exercises for snare drum part I ( R h y t h m i c p a t t e r n s )
– Technique exercises for snare drum part II ( O r n a m e n t s )
– Technique exercises for snare drum part III ( D o u b l e s t r o k e s ) (to P. Kourtis)
– Technique exercises for snare drum part IV ( T h e R o l l )
– M a r a t h o n of T e c h n i q u e for the Advanced Percussionist (to J. Stavropoulos)
– Μ έ θ ο δ ο ς για Τ ύ μ π α ν α ( Method for 2 & 3 Timpani ) (to Michael K. Vorissis)
– 14 E T U D E S for 4 T i m p a n i & 11 P I E C E S for 4 and 5 T i m p a n i
– T E C H N I Q U E E X E R C I S E S f o r T i m p a n i:
(R h y t h m i c p a t t e r n s, D o u b l e S t r o k e s,
C r o s s – s t i c k i n g, R o l l, T u n i n g s t u d i e s, G l i s s a n d o.
– Μ έ θ ο δ ο ς γ ι α Congas και για Bongos ( Method for Congas & Bongos)
Συμπεριλαμβάνετε στο βιβλίο: πως παίζονται τα κρουστά όργανα σε ensemble και στην ορχήστρα.
– A N A L Y S I S of complex rhythmic musical patterns . . (to my father Stavros Vorissis)
– Α Ν Ε Ξ Α Ρ Τ Η Τ Ο Π Ο Ι Η Σ Η Τρόπος σκέψης
και εφαρμογή της ανεξαρτητοποίησης στα κρουστά όργανα (to my mother Elizabeth Vorissi)
– Πως παίζονται τα κρουστά όργανα σε ensemble και στην ορχήστρα.
Ιστορικά στοιχεία, Τεχνική, και τα special effects των κρουστών οργάνων.
Historical elements, technical and special effects for percussion instruments.
Cabasa – Cowbells – Tubular bells – Triangle – Tamburine – Piatti – G. Cassa – snare drum – Castanets – Claves – Temple blocks – Vibra slap – Wood block – Ratchet – Sleigh bells – Bell tree – Wind machine – Lion’s Roar – Timpani. . .
– Easy solos – Easy duets (for percussion, for percussion and Timpani, for percussion and piano)
– Orchestral Excerpts For percussion (2 books and 7 cd’s)
Ρεπερτόριο ορχήστρας για τα κρουστά όργανα. ( 2 βιβλία και 7 cd’s)
Έργα του για κρουστά όργανα.
– C O N C E R T For timpani and piano (5 timpani)
– I C O N S For timpani solo (5 timpani) (to J. Beck)
– Γ Λ Α C H O C T b (G L A S N O S T) For timpani solo (4 timpani) (to J. Zavridis)
– P E O N I A H A N D S For timpani solo (4 timpani) (to C. Taliadouros)
– I A K I N T H O S For timpani solo (4 timpani) (to K. Seremetis)
– S U I T E For timpani solo (4 timpani) (to K. Hanis)
– L A C O N I Q U E For timpani solo (4 timpani) (to K. Theodorakos)
– T H E S N O W Q U E E N For timpani solo (4 timpani) (to S. Lampouras)
– T H E D A N C E O F T H E C E N T A U R S For timpani solo (4 timpani) (to K. Botinis)
– E N I G M A For timpani solo (4 timpani) (to T. Symvoulopoulos)
– E R S I F O R I A For timpani solo (4 timpani) (to E. Droukali)
– S U L T A N For timpani solo (5 timpani) (to D. Tzafestas)
– O D E à la vallée des larmes For timpani solo (5 timpani) (en mémoire de J. Delécluse )
– S C O R P I O N Sonata for snare drum (to N. Koratzinos)
– S E M I R A M I S Sonata for snare drum (to M. Diakogiorgis)
– V E N U S Solo for snare drum (to D. Paliev)
– E G O C E N T R I S M Concert solo for snare drum (to P. Sadlo)
– E Y . T H A N . A . C I A Recital for snare drum (to Nicola Martynciow)
– S Y M P O S I U M Recital for snare drum (to A. Christidis)
– P H A L A N X For snare drum solo (to G. Kalogeropoulos)
– L A T I N G A M E S For snare drum solo (to N. Touliatos)
– H E R C U L E S Rudimental Solo for snare drum (to S. Panagiotopoulos)
– W O O D P E C K E R Rudimental Solo for wooden surface or snare drum (to N. Sidirokastritis)
– B O L E R O in rudimental style. Rudimental Solo for snare drum (to F. Yiannopoulos)
– T H E H U G O F J E S U S – Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ – (ΓΙΑ ΜΙΚΡΉ ΟΡΧΉΣΤΡΑ)
– P U P P E T S Snare drum Duet (2 snare drums – 2 players)
– Α Ν Τ Η Χ Η Σ Η – R E S O N A N C E Percussion Duet (2 players)
– Η ζωή που γεννιέται και χάνεται “έτσι απλά” For percussion ensemble (6 players) (στη Νάνσυ)
– V A . S T A . M I . KO . For percussion ensemble (4 players)
– R E C I T A L I N L A T I N S T Y L E For percussion ensemble (8 players)
– Α Ι Χ Μ Ε Σ – E C H M E S For percussion ensemble (3 players with different Claves)
– S Y N C H R O N I Z A T I O N For percussion ensemble (4 players)
– A R E S “against” A P O L L O & P O S E I D O N
For 5 Timpani, 2 small Chinese Gongs, 4 Gongs, Cello & Double Bass (to D. Marinakis)
– Ο Ρ Α Μ Α ( V i s i o n ) (1 percussionist and piano / (3 percussionists and piano)
– ” 1 8 2 1 ” B L O O D Y R E V O L U T I O N Percussion solo (to D. Papadimitriou)
– P Y T H I A (I) (1 player) A´ oracle: for three wood blocks – ´ oracle: for five temple blocks
P Y T H I A (II) (1 player) For snare drum, 3 wood blocks, 5 temple blocks.
– G U R U (1 player) – (Drum set and percussions) (to J. Sarikos)
– N Y M P H S I. Tambour de Basque, II. Two Triangles, III. Castanets. ( to J B Leclere )